Subject: Tartu tn 6 elektriautode laadimistaristu elektriliitumise projekt Tõrva linnas Tõrva vallas Valgamaal
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 15:49:47 +0300

Tere

Saadan projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.